Never ending toughts.

Me oh my... What to say, what to do? It´s all about me anyway...*

måndag, april 26, 2010

It´s all in my mind but what isn´t?

Hejhej alla glada =)
Idag har det blivit storstäda av, UNDERBARA Louise har givetvis hjälpt till, snäll som hon är =) STORT TACK!
Har även läst hennes blogg, intressant som alltid, särskilt nu när hon har en ny ;)
De som har problem med vad jag skriver och känner sig träffade borde tänka om. Jag skriver om MITT liv och INGEN annans. Tycker att andra kan leva sina liv som dem vill och jag bryr mig uppriktigt inte om dem, varför slösa energi på det? Bättre att lägga allt krut på sitt eget liv och sitt eget barn och umgänge =)
Trivs som fan med mitt liv just nu! Och trippen till Tattoomässan i Norrköping var helt underbart rolig! Och snart kanske det blir Gaykryssningen =) HOPPAS! ;)

Nej, nu ska jag och Louise kolla igenom lite kort och bilder från "the old times". Hon har ju berättat en del om hennes och Johnnys romans som började redan för tio år sedan och jag har sett en del lyckliga bilder från när Louise bara var 14 och med Johnny. De är verkligen som gjorda för varandra. Och ja, de bråkar ibland, men vem fan gör inte det? I slutändan vinner ändå kärleken och jag ser fram emot det kommande bröllopet och bytet av namn till Fransson, som hela familjen, även Johnny, ska heta =) Och givetvis ska lilla jag få äran att vara bröllopsvittne =)

Ha det bäst vänner små och kom ihåg att det är de lyckliga stunderna i livet som räknas!
Puss och kram//Annastacia

2 Comments:

  • At 2:55 em, Anonymous Anonym said…

    Om du nu endast skriver om ditt liv så måste det vara dig själv du skrev om i förra inlägget? Och isf... är det du som matar ditt barn med godis. Och du är tydligen en mycket sjuk människa också? Men om du nu inte skrev om dig själv, som vi alla vet, så kan du ju inte komma & säga senare att du inte bryr dig om andras liv. Har du hört ordet dubbelmoral? Det var ju knappast ditt egna liv du skrev om (som du säger att du bara gör), eller tycker du att ditt liv ser ut så? Och du och din vän säger att ni inte känner personen i fråga, hur kan ni då veta så mycket? Och personen i fråga ingår inte precis i ditt liv, så jag förstår inte varför du nu la ner tid på att skriva om henne, eftersom du bara skriver om ditt liv?? Och en sak till.... Om Johnny & Louise har hållit ihop i tio år nu... Hur stark är deras kärlek då eftersom de båda måste vart otrogna då båda har fått barn med andra personer under den tiden? Bara en liten tankenöt, lös den åt mig, tack! // Morticia

     
  • At 5:25 em, Blogger Annastacia said…

    Vem fan tror Du han låg och knullade med när hans första barn föddes??? Inte fan var han med på BB. Han var med sitt livs kärlek sen 10 år tillbaka...

     

Skicka en kommentar

<< Home