Never ending toughts.

Me oh my... What to say, what to do? It´s all about me anyway...*

lördag, mars 26, 2011

Callin´home...

Nu är Du lika raderad och borta från mitt liv som jag ur ditt.
Enda skillnaden var att mina känslor var äkta...
Men genom din lögn har jag insett vad och vem som är äkta och jag hoppas att mina "misstag" och fel inte har förstört allt.
För nu om något vet jag vem som finns där för mig, och för det kommer jag att vara evigt tacksam, mer än vad jag kan uttrycka med ord.
Vill bara säga tack för de ÄKTA människorna som finns kvar i mitt liv trots "felen" jag gjort.
ALL kärlek och respekt till Er <3
Och jag menar det med hela mitt inre, Tack för att Ni finns och accepterar mig för den jag är. Ni håller mig flytande.
Utan Er vore jag inget, med er är jag levande, Ni får mig att vilja leva och Ni lyssnar på mina problem.Vilket är med än platina värt.

Tack för att Ni finns i mitt liv <3
Ni betyder mer än ni kan ana, Ni är tryggheten jag aldrig haft.
//Er Annastacia